Berdoa lah, Kasihi lah , Sayangi lah, ...Hidup ini hanya sementara.

Maxima kan segalanya hari ini kerana esok belum pasti ada...

***Anda sangat dialu-alukan untuk membaca ruangan saya... ini ruangan peribadi saya dan setiap cerita yang disampaikan tidak ada kena mengena dengan individu lain... happy reading ye.... (",)

Tuesday 9 July 2013

Makan Besar De Asian Cafe

Harini Sempena Nak Menyambut Ramadhan, Kami sepakat nak makan besar.patutnye semalam tapi lain jadik nye..ramai takleh nak join ,so postpone arini..
 
Kami pilih De Asian Cafe  tghari tu.
 
Pada aku, not bad la.. service pon ok ok je.. yang penting kite bergambar masa tu..hahahaha
 
 Siti, Anis Gojes, Ummi Linda
 
 Ummi Linda , Haku, Nadia
 




 Comey kan Nadia? Nasib anak aku kecik lagik.kalu tak aku pinang utk anak aku...hahaha
 
Nampak sedap je kan Anis makan? tak payah tertipu..penyudahnya..banyak tu jugak  yg tinggal..tak abis pon...

Saya, Ummi Linda & Anis Gojes

De Asian Cafe

Rasa macam tahun melawat KuaLa Lumpur tak?

 
Ni on da way balik.. saje nak abis kan kodak.. eh!


No comments:

Post a Comment